vrijdag 23 december 2016

Vakantie

Nog een paar uurtjes dan hebben we vakantie. We zien er naar uit. Vooral naar het even rustig aan kunnen doen en niet te veel hoeven. Van dat vooruitzicht kun je extra genieten vind ik altijd na een bezige tijd.
Met veel plezier dit najaar de herfst- en adventmarkten gedraaid. Veel mensen, klein en groot, blij kunnen maken met mijn produkten. Doordat ik alles zelf maak krijg ik toch een beetje een band met mijn spullen. Dan is het zo fijn als je iets genaaid hebt en je hoort van een ouder dat het kind blij is met de speciaal voor haar gemaakte potlodenrol bijvoorbeeld. Dat maakt het verkopen van spullen leuk en maakt dat ik ook in het nieuwe jaar weer verder zal gaan met het maken en verkopen van spullen. Mijn jongste zit nu ook op school, dus er is wat meer ruimte gekomen. Ben benieuwd hoe alles zich zal ontvouwen volgend jaar.
Dit jaar waren de haaknaaldenopbergrollen één van de nieuwe produkten. En ik verheug me erop daar ook breinaaldenopbergrollen aan toe te gaan voegen. Dit was naast de haaknaaldenrollen een ander produkt van mijn eigen wensenlijstje. Op verzoek van een klant heb ik er inmiddels eentje gemaakt en ik hoop er in januari een aantal te maken voor in de winkel. Dus ben je geïnteresseerd hou de winkel dan in de gaten of stuur een berichtje.

Ik ben er zelf heel erg blij mee en ga er voor mezelf ook snel eentje maken :-)

Iets anders waar ik me een beetje mee bezig heb gehouden is het vouwen van adventsterren. Een heerlijk kalmerende bezigheid met prachtig resultaat. Een genot om naar te kijken.


En dan is het nu vakantie! MiMoes zal gesloten zijn tot en met 9 januari. Ik wens iedereen hele goede feestdagen en tot volgend jaar!
Hartelijke groeten, Mirjam

P.s. Wil je zelf ook adventsterren vouwen: hier vind je prachtige voorbeelden mét vouwschema's: http://www.deschdanja.ch/kreativ-blog/74-zauberhafte-fenstersterne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten